mielenterveyspalsta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Helun palstalta:

+7
Raatelulammas
Admin
murena
Tris
tapio p
kis
Kyllästynyt
11 posters

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 12:42 am

Kyllä saat kertoa ja jankata mielesi mukaan siitä mitä "olen tehnyt". Mutta jos teet sitä ja hyökkäilet kimppuuni provosoivasti kroonisesti vänkyttäen, jankuttaen ja vinkuen niin ennemmin tai myöhemmin minulla pinna palaa ja vastaan hyökkäyksiisi. Kyllähän sinä sen jo tiedät.

Nyt olen verrattain hyvässä kunnossa enkä provosoidu liikaa just nyt. En kyllä luottaisi siihen että tila jatkuu kauan. Jos siis et halua että hyökkään kimppuusi niin älä hyökkäile minun kimppuuni. Ei se sen monimutkaisempaa ole.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 9:40 am

Tris kirjoitti:Kyllä saat kertoa ja jankata mielesi mukaan siitä mitä "olen tehnyt". Mutta jos teet sitä ja hyökkäilet kimppuuni provosoivasti kroonisesti vänkyttäen, jankuttaen ja vinkuen niin ennemmin tai myöhemmin minulla pinna palaa ja vastaan hyökkäyksiisi. Kyllähän sinä sen jo tiedät.

Nyt olen verrattain hyvässä kunnossa enkä provosoidu liikaa just nyt. En kyllä luottaisi siihen että tila jatkuu kauan. Jos siis et halua että hyökkään kimppuusi niin älä hyökkäile minun kimppuuni. Ei se sen monimutkaisempaa ole.

Höpö höpö, minä en ole KOSKAAN hyökännyt sinun kimppuusi millään palstalla - millään tavalla!

SINÄ Tristan sen sijaan hyökkäsit minun kimppuuni (kera Minhin) kun ensimmäisiä kertoja Tukiasemalle kirjoitin - ja kehtasit vielä ilkkua, riekkua ja kehua kuinka hauskaa sinulla ja Minhillä minua rääkätessänne oli (nuo ovat omia sanojasi).

Vinkunutkaan en ole, toisin kuin sinä. Sillä mitä muuta kuin vinkumista muka on tuo sinun väitteesi ettet muka ole Helun palstalla käyttänyt sanaa huora - ja kun sinulle osoitetaan, että sinä todellakin olet Helun palstalla solvannut minua aivottomaksi rajatilahuoraksi jonka pitäisi mennä persepanolle PL:n kanssa - niin sinä ruikutat "pahasta päihdeongelmasta" ja kirjoitat siihen tyyliin niin kuin sinun lapselliset raivokohtauksesi olisivat minun syytäni!?!?!?

Asia ei todellakaan ole sen monimutkaisempi kuin että SINÄ TRISTAN VIHDOINKIN KANNAT VASTUUN TEOISTASI ja lopetat tuon lapsellisen "paha päihdeongelma" -ruikutuksen ja myönnät järjestelmällisesti, tarkoituksella ja harkiten kiusanneesi monia kirjoittajia useilla eri palstoilla - sekä kärsit niistä ansaitsemasi bannit!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  murena Ti Helmi 09, 2010 12:09 pm

"Höpö höpö, en ole jankuttanut mistään."

Very Happy Very Happy Very Happy Aina, kun Kyllästynyt ei keksi muuta puolustusta, hän käyttää tuota höpö höpöä. Se on kuin myöntäisi toisen olevan oikeassa. Ja niinhän Tris onkin. Oikeassa.

murena

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Admin Ti Helmi 09, 2010 12:15 pm

Myös jatkuva samoista (vanhoista?) asioista toisteleminen toiselle kirjoittajalle on nettikiusaamista.
Kyllästynyt, uskoisin että Trisse on ensimmäisellä kerralla ymmärtänyt mitä tarkoitat kun olet hänelle sinuun kohdistuvista haukkumisista maininnut. Lisäksi jatkuva samoista asioista toistelu antaa sellaisen kuvan että pidät vastaanottajaa jotenkin vähä-älyisenä. Sellaisen kuvan antaminen ei ole asiallista, ja hipoo nettikiusaamista.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 12:41 pm

murena kirjoitti:"Höpö höpö, en ole jankuttanut mistään."

Very Happy Very Happy Very Happy Aina, kun Kyllästynyt ei keksi muuta puolustusta, hän käyttää tuota höpö höpöä. Se on kuin myöntäisi toisen olevan oikeassa. Ja niinhän Tris onkin. Oikeassa.

Höpö höpö sinullekin Mureena; heittelet syytöksiä ja levität väitteitä joita et ole koskaan kyennyt perustelemaan.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 12:45 pm

Admin kirjoitti:Myös jatkuva samoista (vanhoista?) asioista toisteleminen toiselle kirjoittajalle on nettikiusaamista....

EIKÄ OLE!
Millä ihmeen mekanismilla kiusaamisesta kertominen muka olisi kiusaamista?
Eikä kyse ole mistään vanhoista asioista, viimeisin solvaus Tristanilla on edellisessä viestissä!

Admin kirjoitti:... Kyllästynyt, uskoisin että Trisse on ensimmäisellä kerralla ymmärtänyt mitä tarkoitat kun olet hänelle sinuun kohdistuvista haukkumisista maininnut...

Sinä voit uskoa mitä haluat, mutta käytäntö on osoittanut, ettei Tristan suostu vieläkään kantamaan vastuuta teoistaan tai sanoistaan!

Admin kirjoitti:M... Lisäksi jatkuva samoista asioista toistelu antaa sellaisen kuvan että pidät vastaanottajaa jotenkin vähä-älyisenä. Sellaisen kuvan antaminen ei ole asiallista, ja hipoo nettikiusaamista.

Tuo on vain sinun keksimäsi tekosyy jonka varjolla yrität selittää Tristanin harjoittaman nettikiusaamisen joksikin muuksi kuin mitä se on.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 12:48 pm

murena kirjoitti:"Höpö höpö, en ole jankuttanut mistään."

Very Happy Very Happy Very Happy Aina, kun Kyllästynyt ei keksi muuta puolustusta, hän käyttää tuota höpö höpöä. Se on kuin myöntäisi toisen olevan oikeassa. Ja niinhän Tris onkin. Oikeassa.

Tässä olisi asiallista kysyä että kuka sitten Kyllästyneen mukaan on joskus "jankuttanut" jostain. .. Rolling Eyes

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 12:49 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Admin kirjoitti:Myös jatkuva samoista (vanhoista?) asioista toisteleminen toiselle kirjoittajalle on nettikiusaamista....

EIKÄ OLE!
Millä ihmeen mekanismilla kiusaamisesta kertominen muka olisi kiusaamista?
Eikä kyse ole mistään vanhoista asioista, viimeisin solvaus Tristanilla on edellisessä viestissä!

Mistäköhän se solvaus johtui..?

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 12:53 pm

Tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Admin kirjoitti:Myös jatkuva samoista (vanhoista?) asioista toisteleminen toiselle kirjoittajalle on nettikiusaamista....

EIKÄ OLE!
Millä ihmeen mekanismilla kiusaamisesta kertominen muka olisi kiusaamista?
Eikä kyse ole mistään vanhoista asioista, viimeisin solvaus Tristanilla on edellisessä viestissä!

Mistäköhän se solvaus johtui..?

Miten niin "johtui"?

Kuvitteletko sinä Tristan edelleenkin, että kirjoitukseni oikeuttavat sinut solvaamaan minua vaikkapa aivottomaksi rajatilahuoraksi?

Ei ole mitään merkitystä sillä pidätkö sinä minun kirjoituksistani vai et, sinulla ei ole lupaa solvata, herjata, rääkätä, kiusata tai nimitellä sen enempää minua kuin ketään muutakaan!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Admin Ti Helmi 09, 2010 1:11 pm

Kiusaamisesta kertominen voi olla kiusaamista jos sitä jatkaa ja jatkaa ja jatkaa vaikka toinen ihminen on taatusti saanut jo tiedon asiasta.
Mahdollisesta vastuusta en sano muuta kuin että nettisivustoilla ei pysty pakottamaan ketään ottamaan vastuuta teoistaan. Jos tätä yrittää jatkuvasti erilaisilla toistoilla, niin se on myös nettikiusaamista.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 1:15 pm

Olet kiusannut minua vuosikausia ja kulkenut perässäni paskat housussa itkien että pesisin takapuolesi vaikka samaa valuu sieltä lisää kaiken aikaa. Laitan sinut nyt ignoreen. Voisiko mode opastaa kuinka tällä foorumilla se onnistuu..?

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 1:18 pm

Ei tarvitse enää, löysin jo.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 1:22 pm

Admin kirjoitti:
Mahdollisesta vastuusta en sano muuta kuin että nettisivustoilla ei pysty pakottamaan ketään ottamaan vastuuta teoistaan.

En käsitä miten voisin nettisivustolla ottaa mistään sanomisestani sen kummempaa vastuuta kuin myöntää että olen asian sanonut. Olen myöntänyt lukuisia kertoja sanomiseni mutta se on vain pahentanut asiaa. Millaista muuta vastuuta voisin ottaa? Mistä kummasta vastuusta tässä on puhe?

Tässähän on kyseessä sairas ihminen ja modeltakin alkaa mennä jo pasmat sekaisin kun toisen sävy "raivokas kiukku" ja toisen sävy "neutraali sopeutuvaisuus ajoin ärtymyksenpuuskin" antaa jotenkin ymmärtää että toista olisi kauheasti loukattu ja molemmat osapuolet myöntäisivät sen ja sovitusta etsittäisiin. Muutoin en voi ymmärtää sitä että mode haluaa lisätä jotain konditionaaleja ja varauksia asiaan ja puhua kuinka "Kiusaamisesta kertominen voi olla kiusaamista". Ei tässä ole kyse mistään kiusaamisen kertomisesta vaan kroonisesta raivoamisesta eikä riitä mitenkään sen myöntäminen että "voi olla kiusaamista" vaan se ON KIUSAAMISTA! Tässä on kyse tarkoituksellisesta ja aidosta kiusaamisesta joka on jatkunut vuosikaudet aina Jannen ja Kyllästyneen välirikosta asti. Ei siis suinkaan oletetusta loukkauksesta asti 2003 vaan vuoden 2006 tapahtumista.

Minua on vainottu blogejani ja keskustelupalstojani myöten. Ajan myötä asenteeni on muuttunut alistuvammaksi ja tuo voimapainopiste lisääntyy kiusaajan eduksi mikä vaan on lisännyt hänen raivoaan ja vallanhimoaan. Laitan nyt tällä palstalla pisteen tälle asialle sillä en enää näe tai lue Kyllästyneen viestejä. Muut voitte halutessanne jatkaa hänen juttuihinsa menemistään ja mielytysyrityksiään mutta voin kertoa että siten aggressio vain lisääntyy, painopiste muuttuu ja joudutte itse altavastaajiksi vaikkette olisi muuhun alunperin syypäitä kuin tämän keskusteluryhmän ylläpitoon. En siis varsinaisesti suosittele mutta kukin taaplaa tyylillään ja itse tiedän hyvin että Kyllästynyt osaa manipuloida ihmistä anteeksipyytäväksi ja syylliseksi.


Viimeinen muokkaaja, Tris pvm Ti Helmi 09, 2010 1:38 pm, muokattu 1 kertaa

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 1:36 pm

Admin kirjoitti:Kiusaamisesta kertominen voi olla kiusaamista jos sitä jatkaa ja jatkaa ja jatkaa vaikka toinen ihminen on taatusti saanut jo tiedon asiasta...

NO EIKÄ OLE!

Eikä Tristan ole millään tavalla suostunut kantamaan vastuuta teoistaan tai niiden aiheuttamasta vahingosta!
Tässä samassa ketjussahan hän syyttää minua kiusaamisesta ja mm. kirjoittaa "mistähökähän se solvaus johtui". Niin kuin jokin mitä minä olen hänen toiminnastaan kertonut antaisi hänelle luvan ja oikeuden jatkaa kiusaamista, solvaamista ja rääkkäämistä?!?!?

Admin kirjoitti:... Mahdollisesta vastuusta en sano muuta kuin että nettisivustoilla ei pysty pakottamaan ketään ottamaan vastuuta teoistaan. Jos tätä yrittää jatkuvasti erilaisilla toistoilla, niin se on myös nettikiusaamista.

Sinä voit sanoa mitä haluat, mutta minä aion ainakin yrittää - eikä sinulla tai kenelläkään muullakaan ole minkäänlaista oikeutta minua siinä estää.

Nettikiusaamista ei suinkaan ole se, että minä kerron mitä kaikkea paskaa Tristan on (mm. minulle) tehnyt vaan se, että sinä (ynnä mm. Mureena) hyysäätte tuota nettikiusaajaa sekä puolustelette hänen tekojaan ja vähättelette niiden merkitystä.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 1:37 pm

Tris kirjoitti:Olet kiusannut minua vuosikausia ja kulkenut perässäni paskat housussa itkien että pesisin takapuolesi vaikka samaa valuu sieltä lisää kaiken aikaa. Laitan sinut nyt ignoreen. Voisiko mode opastaa kuinka tällä foorumilla se onnistuu..?

En ole itkenyt mitään - ja housunikin ovat puhtaat.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 1:42 pm

Avasin nuo kaksi viestiä nyt kuitenkin ja näette mitä mallipuhtaimman esimerkin siitä että alistuvaan ja mielytyshaluiseen modeen nähden Kyllästyneen raivo sen kun lisääntyy kun taas hän vetäytyy aggressiosta toisen ilmaistessa sellaista. Miksi antaa taas yhden palstan taantua Kyllästyneen temmellyskentäksi ja alistua itse syyttömänä joksikin hänen uhrikseen ja kiusaamistarinan sivuhenkilöksi?

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 1:50 pm

Tris kirjoitti:
Admin kirjoitti:
Mahdollisesta vastuusta en sano muuta kuin että nettisivustoilla ei pysty pakottamaan ketään ottamaan vastuuta teoistaan.

En käsitä miten voisin nettisivustolla ottaa mistään sanomisestani sen kummempaa vastuuta kuin myöntää että olen asian sanonut...

Ethän ole! Juuri äskenhän (eilen) sinä mm. väitit, ettet muka ole Helun palstalla käyttänyt sanaa huora!


Tris kirjoitti:... Mistä kummasta vastuusta tässä on puhe?...

Siitä, että sinä lopultakin suostut kantamaan vastuun kaikesta siitä paskasta jota sinä olet harjoittamallasi nettikiusaamisella saanut aikaan.
Käytännön toimet voit aloittaa siitä, että poistat jok'ikisen solvauksen, herjauksen, halventavan väitteen ja valheen jonka olet nettiin kirjoittanut - sekä kärsit bannisi jotka todellakin olet ansainnut.

Tris kirjoitti:... Tässähän on kyseessä sairas ihminen ...

Tarkoitatko itseäsi vai luuletko olevasi pätevä tekemään diagnooseja?

Tris kirjoitti:... Ei tässä ole kyse mistään kiusaamisen kertomisesta vaan kroonisesta raivoamisesta eikä riitä mitenkään sen myöntäminen että voi olla kiusaamista vaan tässä on kyse tarkoituksellisesta ja aidosta kiusaamisesta joka on jatkunut vuosikaudet aina Jannen ja Kyllästyneen välirikosta asti...

Millä kumman ilveellä sinä perustelet itsellesi sen, että sinun toiminnastasi kertominen olisi kiusaamista?

Tris kirjoitti:... Minua on vainottu blogejani ja keskustelupalstojani myöten...

Kuten millä tavalla?
Olen kommentoinut sinun minusta kirjoittamiasi solvauksia ja valheita, sekö muka on kiusaamista?
En olisi koskaan sinun blogiisi kirjoittanut sanakaan ellet SINÄ TRISTAN olisi siellä solvannut minua nimimerkiltä mainiten.

Tris kirjoitti:... En siis varsinaisesti suosittele mutta kukin taaplaa tyylillään ja itse tiedän hyvin että Kyllästynyt osaa manipuloida ihmistä anteeksipyytäväksi ja syylliseksi.

Pieleen menee tuokin väitteesi, ethän ole koskaan pyytänyt tekojasi anteeksi (saati lopettanut solvaamista ja kiusaamista) ja taannoin (noin kuukausi sitten) erään solvausryöppysi jälkeen ilmoitit pyytäväsi anteeksi vain Kontulta.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 1:54 pm

Tris kirjoitti:Avasin nuo kaksi viestiä nyt kuitenkin ja näette mitä mallipuhtaimman esimerkin siitä että alistuvaan ja mielytyshaluiseen modeen nähden Kyllästyneen raivo sen kun lisääntyy kun taas hän vetäytyy aggressiosta toisen ilmaistessa sellaista. Miksi antaa taas yhden palstan taantua Kyllästyneen temmellyskentäksi ja alistua itse syyttömänä joksikin hänen uhrikseen ja kiusaamistarinan sivuhenkilöksi?

Millä perusteilla sinä väität minun "raivoni vain lisääntyneen alistuvaan ja mielytyshaluiseen modeen nähden"?
Täysin perätön ja perusteeton väite tuokin.

Sinä Tristan terrorisoit Tukiasemaa ja pidit sitä yksityisenä temmellyskenttänäsi Janne Pöyhtärin suosiollisella avustuksella vuosikausia. Miksi tällä(kin) palstalla pitäisi sallia tuo sinun harjoittamasi terrori?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 1:56 pm

Mitä puhun niin tämä on tunnetilamanipulaatio peli. Minullekin olisi paljon hyödyllisempää ottaa joku kauhea kiukku ja perusnärkästys asiaan kuin vuoroin alistua ja vuoroin raivostua. En vaan mistään pysty ammentamaan närkästyksen tunnetta kun tilanne on jatkunut jo vuosia ja olen jo uupunut siihen. Närkästys vaatii jonkinlaista yllätystä tai uutta tilannetta minulla.

Mutta laitan nyt muuten pisteen pelille näin. Neuvon ettei muutkaan enää provosoidu.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 2:00 pm

Tris kirjoitti:Mitä puhun niin tämä on tunnetilamanipulaatio peli. Minullekin olisi paljon hyödyllisempää ottaa joku kauhea kiukku ja perusnärkästys asiaan kuin vuoroin alistua ja vuoroin raivostua. En vaan mistään pysty ammentamaan närkästyksen tunnetta kun tilanne on jatkunut jo vuosia ja olen jo uupunut siihen. Närkästys vaatii jonkinlaista yllätystä tai uutta tilannetta minulla.

Mutta laitan nyt muuten pisteen pelille näin. Neuvon ettei muutkaan enää provosoidu.

Sinä ilmeisesti kuvittelet pelaavasi jotakin peliä, mutta minä en.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Admin Ti Helmi 09, 2010 2:05 pm

En tiedä olenko miellyttämishaluinen. Yritän vaan olla mahdollisimman tasapuolinen (joka ei selvästikään minulta onnistu) sekä sovitteleva.
Tappelut eivät ole kivoja (oli sitten kuka vainonnut ketäkin) joten yritän sovittelemalla ratkaista ne.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 2:07 pm

Admin kirjoitti:En tiedä olenko miellyttämishaluinen. Yritän vaan olla mahdollisimman tasapuolinen (joka ei selvästikään minulta onnistu) sekä sovitteleva.
Tappelut eivät ole kivoja (oli sitten kuka vainonnut ketäkin) joten yritän sovittelemalla ratkaista ne.

Tasapuolisuuden puolesta ei puhu väitteesi siitä, että kiusaamisesta kertominen olisi kiusaamista - tai että Tristan muka olisi ymmärtänyt mitä on tehnyt.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 2:08 pm

Admin kirjoitti:
Tappelut eivät ole kivoja (oli sitten kuka vainonnut ketäkin) joten yritän sovittelemalla ratkaista ne.

Paljon onnea yrityksellesi!

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Admin Ti Helmi 09, 2010 2:17 pm

Tris kirjoitti:
Admin kirjoitti:
Tappelut eivät ole kivoja (oli sitten kuka vainonnut ketäkin) joten yritän sovittelemalla ratkaista ne.

Paljon onnea yrityksellesi!

Kiitoksia vaan!

Sovitteluyritykset ovat mielestäni huomattavasti parempi vaihtoehto kuin varoitukset tai bannit.

No ok, Stuart Little on nyt bannissa ensi sunnuntaihin koska totesin ettei siihen naiseen mitkään rauhoittelu-tai sovitteluyritykset tehoa. Ja lisäksi hän alkoi floodaamaan.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 3:23 pm

Valkosiipijoutsen Helun palstalla:

"Mä otin kantaa tuossa ihan vain tuohon PL:n lausahdukseen...

Henkilökohtaisesti ajattelen niin, että ikibannit voi olla joskus aiheellisia. Nyt minusta pitäisi antaa bannatuille vielä ainakin yksi mahdollisuus, koska säännöissä ei aikaisemmin puhuttu mitään ikibanneista. Itse tosin uskon jonkun saaneen ikibannin vasta, jos Helu niin itse täällä sanoo. Kaupunkilegendat kun elää ja voi hyvin täällä ja kaikenlaiset ihmeelliset tulkinnat voi ihan yhtä hyvin.

Joku raja minusta kyllä kirjoittelussa pitää olla. Jos joku kerta toisensa jälkeen aiheuttaa ongelmia, on ikibanni ehkä aiheellinen. Toisaalta, riitaan tarvitaan aina vähintään kaksi. Saako bannin se, jolta palaa hihat. Vai myös se, joka manipuloi tietäen hyvin toisen lyhyen pinnan. Vai se, joka muuten vaan hämmentää välillä keitoksia. Vaikeita juttuja...

Nyt minusta pitäisi noudattaa tehtyjä sääntöjä. Eli jos niissä lukee banneista kaksi viikkoa, se on sitten kaksi viikkoa. Uudet säännöt voi tehdä. Ja jatkossa noudattaa niitä.
"

Voisiko joku ystävällinen sielu kertoa Valkosiipijoutsenelle, että kyseisessä ilmoituksessa jonka saan todellakin puhutaan pysyvästä bannista, eikä kyse siis ole mistään "kaupunkilegendasta"!

Jos Valkosiipijoutsen sattuu itse lukemaan tätä niin tiedoksi sinulle(kin), että spekulointisi siitä miten bannin muka saa se "jolta palaa hihat" ei ainakaan pidä paikkaansa; Tristan ei saanut edes varoitusta siitä vaikka solvasi minua aivottomaksi rajatilahuoraksi (Helun palstalla).

Toinen vihjauksesi manipuloimisesta menee sekin metsään; MIKÄÄN ei anna kenellekään solvata, herjata, kiusata tai rääkätä ketään!

Helun palstalleen luettelemia sääntöjä ei ole noudattanut edes Helu itse.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 2 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa