mielenterveyspalsta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Helun palstalta:

+7
Raatelulammas
Admin
murena
Tris
tapio p
kis
Kyllästynyt
11 posters

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ke Helmi 10, 2010 2:50 pm

Admin kirjoitti:Kas noin. Laitoin helun palstalle Helmikselle pyynnön että päästäisi Trissen takaisin palstalle.
Koska helu on tällä hetkellä sellaisessa tilanteessa ettei seuraa palstaa eikä näin ollen myöskään voi hoitaa ylläpitäjän tehtäviä, on Helmis suurimmassa vastuussa palstasta.

Voi hyvä helvetti sentään mitä "logiikkaa!

Miksi Tristanin TOISTUVAT bannirikkomukset, hänen kirjoittamansa solvaukset sekä niiden puolustelu "minulla on paha päihdeongelma" pitäisi palkita vapauttamalla hänet bannista????

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Mirri taas tekopyhänä

Viesti  Kyllästynyt Ke Helmi 10, 2010 3:00 pm

Mirri Helun palstalla:

"Kelju, kuka kenetkin näkee sorrettuna ja milläkin tavoin puolustaa. Yksi näkökulma on se, että sorrettuja puolustetaan pitämällä sortajat poissa - ainakin siinä tapauksessa, ettei heitä pystytä valvomaan riittävän tehokkaasti.

Sinä metelöit muka 'sorrettujen' puolesta, mutta kuka metelöi niiden puolesta, jotka kärsivät loputtomasta riidan kylvämisestä? Niitä hiljaisia kärsijöitä riittää, mt-palstalla kun ollaan. Heitäkö sinä nyt sitten vaadit omaan äänekkääseen ja näyttävään 'suvaitsevaisuuteesi' mukaan? Minä sanoisin toimintaasi suvaitsemattomaksi ja ymmärtämättömäksi; kumarrat yhteen suuntaan ja samalla pyllistät toiseen. Pyllistät niitä mielenterveysongelmaisia ihmisiä kohtaan, jotka tarvitsevat tätä foorumia itselleen avuksi, ja joiden pää ei kestä niin paljon kuin sinun pääsi kestää. Tarvitaan mielenterveysaiheista vertaistukifoorumia, jota kukaan ei käytä omana temmellyskenttänään ja taistelutantereenaan. Eikä ole mitään suvaitsevaisuutta, että häiriköivä käyttäytyminen suvaitaan.

Ja sinä muka suvaitsevaisuutesi kanssa pelaat inhottavaa peliä yrittämällä herättää ihmisissä syyllisyyden tunteita. Niin paljon pokkuroit yhteen suuntaan, että vähät välität toisessa suunnassa olevista ihmisistä; heistä joihin nyt epätoivoisesti vetoat.
"

Kaksinaamaista ja tekopyhää horinaa Mirriltä joka on jo vuosien ajan pyrkinyt päsmäröimään "joka alan erikoisasiantuntijana" sellaisissakin aiheissa joista hänellä ei ole sen enempää osaamista kuin koulutustakaan.

Vai mitä mieltä muut ovat seurakunnan suntiosta joka julistaa tietävänsä pankki- ja maksukorttien ominaisuudet sekä sopimusehdot paremmin kuin pankki- ja maksukortteja vuosikausia työkseen suunnitellut pankin työntekijä?!??!

Kehtasipa tuo "heikkojen puolustaja" Mirri vielä lohkaista, että minä vain suuruudenhulluudessani kuvittelen ko. asiantuntijan tietävän asian paremmin kuin hän ja että kyseisen asiantuntija ei selvästikään "tunne asiaa lainkaan"!

Minkälaisen temmellyskentän tarvitsisi Mirri joka häärää joka alan erikoisasiantuntijana kuukaudesta ja vuodesta toiseen vääriä "tietojaan" jaellen?


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Ke Helmi 10, 2010 3:01 pm, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : Typo 2)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Admin Ke Helmi 10, 2010 4:15 pm

Mutta todellakin asia on nyt näin, että helu on sellaisessa tilassa ettei pysty seuraamaan palstan menoa. Tämän asian tiedän, koska olen ollut heluun yhteydessä.
Ja koska helu ei pysty seuraamaan palstaa, hän ei myöskään voi purkaa banneja, ja helmiksellä taas ei ole oikeuksia poistaa niitä.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Todellista vertaistukea!

Viesti  Kyllästynyt Ke Helmi 10, 2010 4:16 pm

Tämä sitä on todellista vertaistukea!

Tristan on Helun palstalla - eikä kukaan yritäkään häntä sieltä poistaa vaikka hän (sielläkin) on kirjoittanut noita solvauksiaan jatkuvasti.

Minä olen edelleen bannattuna, mutta Kontu anoo Helua lopettamaan Tristanin bannin - vaikka Tristan on palstalla ilman lupaa.
Ilmeisesti Helmiskin hyväksyy bannin rikkomisen koska ei Tristanin viestejä poista?!?!

En ole kirjoittanut mitään sellaista josta pitäisi kenellekään bannia antaa - ja kyse onkin vain ja ainoastaan Helun kostosta koska kerroin palstaformaatin haltijalle Helun suosikkijärjestelmään perustuvasta moderoinnista.

Höpö höpö Kontu! Tuo on vain tekosyy - ja sinä tiedät sen itsekin!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Tristanin järjestelmällistä nettihäiriköintiä

Viesti  Kyllästynyt Ke Helmi 10, 2010 6:34 pm

Tristan Helun palstalla:

"Joo, en saanut edes raivokohtausta vaan tämä on harkittu juttu (vaikka impulsiivinen, en itse asiasta tiennyt vielä herätessäni) mutta tilanne on katsottu ja puntaroitu jotenkin etukäteen. Itse löydän asialle kaksi syytä - olin julmetun narsistisesti loukkaantunut siitä kuinka minusta tehdään Kyllästyneen kylkiäinen Neutral monta muuta juttua epäreilussa bännissäni kestin mutten jotenkin sitä. Nyt ainakin bännistäni on muutakin sanottavaa :kapa: ja henkinen kehitykseni on alkanut vähän ehkä jatkumaan bännini aikana että halusin sabotoida paluumahdollisuuden. En tiedä onko jälkimmäinen syy pelkkää toiveajattelua.

Kontu on ainoa jolle olen anteeksipyynnön velkaa.

Ja teille sentään rehellisyyden, jos se mitään kuittaa."


Eli väitteet siitä, että Tristan olisi jotenkin alentuneesti syyntakeinen nettihäiriköintiä ja nettikiusaamista harjoittaessaan ovat täyttä paskaa.

Tristan täysin tarkoituksella, harkiten ja järjestelmällisesti hyökkäsi minun kimppuuni heti kun aloin Tukiasemalle kirjoittaa.
En tiedä miksi hän valitsi uhrikseen minut, mutta sen tiedän että kyse on koko ajan ollut harkitusta ja tarkoituksellisesta rääkkäämisestä. Kehtasipa Tristan myös avoimesti riekkua ja ilakoida Tukiasemalla kuinka hauskaa hänellä (ja Minhillä) on minua rääkätessään ollut.

Kuinka sokea täytyy ihmisen olla, ettei näe Tristanin ruikutusten olevan vain (aivan liian usein onnistunut) yritys välttää vastuunkantaminen omista teoistaan?


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Ke Helmi 10, 2010 6:35 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Typo)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ke Helmi 10, 2010 9:00 pm

Ja edelleen Helun palstalta:

"Trisu oli saanut raivarin. Mielestäni mt-palstoilla pitäisi kestää myös sitä että joku saattaa välillä "kilahtaa".
Jos joku raivoaa, niin antaa raivota. Helppohan moden on ne pahimmat raivarit siivoa pois.
Tuntuu vaan siltä ettei tällä palstalla ole nyt yhtään modea. Modetkin ovat vetäytyneet pois. Eli täällä on touhu nyt kuin viidakossa...
"

Vieläkö Kontukin uskoo noihin "Trisun" selityksiin ja raivokohtauksiin vetoamisiin?!?!?

Tristanin "raivokohtaukset" ovat laskelmoitua kiukuttelua ja niitä ilmaantuu aina silloin kun hänen toimintaansa rajoitetaan.

Samaa ruikutusta ovat Tristan "minulla on paha päihdeongelma" -selittelyt.
Puuttuu vain, että Tristan väittää jonkun muun (minun?) kaatavan viinaa hänen kurkkuunsa.

Koskaan, ei ainotakaan kertaa, ole Tristan kärsinyt hänelle annettua bannia vaan on JOKA KERTA rikkonut bannia - ja ruikuttanut että häntä sorretaan ja kohdellaan väärin.


Kohta varmaan saamme lukea miten nuo Tristanin "raivokohtaukset" AINA JOHTUVAT JOSTAKUSTA MUUSTA - eikä Tristan taaskaan suostu tai niiden seurauksista minkäänlaista vastuuta kantamaan.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Admin Ke Helmi 10, 2010 9:15 pm

En usko laskelmoituun raivokohtaukseen. Ne ovat takuulla olleet impulsiivisia ja harkitsemattomia raivareita. Minun palstallani ainakin saa raivota, kunhan tekee sen varaventtiilissä. Jos tulee jotain henkilökohtaisuuksia tai toista solvaavia viestejä, minä vaan yksinkertaisesti poistan ne.
Eli...olkaa hyvä ja raivotkaa...

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ke Helmi 10, 2010 10:07 pm

Admin kirjoitti:En usko laskelmoituun raivokohtaukseen. Ne ovat takuulla olleet impulsiivisia ja harkitsemattomia raivareita. Minun palstallani ainakin saa raivota, kunhan tekee sen varaventtiilissä. Jos tulee jotain henkilökohtaisuuksia tai toista solvaavia viestejä, minä vaan yksinkertaisesti poistan ne.
Eli...olkaa hyvä ja raivotkaa...

Miten niin "takuulla"? Tristan on itse myöntänyt nauttineensa mm. minun kiusaamisestani ja solvaamisestani. Kertooko tuo muka impulsiivisuudesta?
Vastaus: Ei, vaan harkitusta manipuloinnista.

Sinä Kontu olet ilmeisesti mukava ihminen etkä halua nähdä pahaa kenessäkään. Luepa kuitenkin Tristanin blogimerkintöjä vuosien varrelta ja näe itse kuinka Tristan on vuosikausia harjoittanut noita itkupotkuraivareitaan - ja kuinka hän niiden jälkeen kehuskelee kuinka hän taas sai järjestettyä itselleen erikoiskohtelua.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ke Helmi 10, 2010 10:15 pm

Kontu Helun palstalla:

"Juu juu, jatkakaa nyt vielä tästä asiasta jauhaamista.
Mielestäni on hyvä että Trisse on luonut uuden tunnuksen tänne, koska Helu ei ole siinä tilassa että pystyisi hänen banniaan poistamaan. Eli Trisse on ollut omatoiminen: loi uuden tunnuksen.
Musta siinä ei ole mitään vikaa....


MITÄ HELVETTIÄ! Miksei muka "ole mitään vikaa" siinä, että bannattu kirjoittaja rikkoo banniaan???

"... Bannit tosiaan pitäisi periaatteessa kärsiä, mutta jos säännöissä puhutaan enintään 2 viikon banneista, ja joku on kärsinyt bannia jo yli kuukauden, niin minun mielestäni ei ole hirveän laitonta luoda uusi käyttäjätunnus ja kirjoittaa sillä...

EI! Banneja ei "kärsitä periaatteessa" vaan KÄYTÄNNÖSSÄ! EIKÄ TRISTAN OLE OLLUT BANNISSA VAAN ON KIRJOITELLUT PALSTALLA MILLOIN SINUN VÄLITYKSELLÄSI, MILLOIN "VENLANA"!

"... Trisse on riehunut mielestäni sillä tavalla että moden on ollut suhteellisen helppo poistaa loukkaavat viestit. ...

Ai! JA SINÄ KONTU LUULET, ETTÄ SOLVAUSTEN POISTAMINEN JOTENKIN MITÄTÖI NE????

"... Kos ihmistä ahdistaa pahasti niin antaa riehua! Ei se ole keneltäkään pois. Ja jos täällä olisiJmoderaattorit ajan tasalla niin he voivat - kuten jo aikaisemmin sanoin- pyyhkiä pahimpia loukkauksia pois.

MITÄ HELVETTIÄ SINÄ OIKEIN YRITÄT SANOA???
ETTÄ TRISTANILLA ON OIKEUS SOLVATA; KIUSATA JA RÄÄKÄTÄ MM. MINUA JA TEHDÄ IHMISTEN ELÄMÄSTÄ HELVETTIÄ KOSKA TRISTAN "ON AHDISTUNUT"???


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Ke Helmi 10, 2010 10:16 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Typo)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ke Helmi 10, 2010 10:31 pm

Kontu vastaa Mirrille Helun palstalla:

"Mirri kirjoitti:
Kontulib, kaikki ahdistuneetko saadaan ruveta riehumaan oikein luvan kanssa?


Siitä vaan!
Modet kyllä seuraa perässä ja poistaa pahimmat loukkaukset.
Mun palstalla, www.tukari2.palstahaku.com , on varaventtiiliosio jossa saa ihan luvan kanssa riehua. Pahimmat henkilökohtaiset loukkaukset ja solvaukset poistan sitten minä kun satun olemaan koneella.


MILLÄ HELVETIN OIKEUDELLA SINÄ KONTU JAKELET LUPIA JA OIKEUKSIA SOLVATA JA RÄÄKÄTÄ TOISIA IHMISIÄ???


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Ke Helmi 10, 2010 10:33 pm, muokattu 3 kertaa (Raportin syy : Typo)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Admin Ke Helmi 10, 2010 10:56 pm

Kyllästynyt. Helun palstalle en tietenkään voi jaella mitään lupia, mutta kuten sanottu, minun palstallani saa riehua ja raivota, kunhan tekee sen varaventtiiliosiossa.
Henkilökohtaisia loukkauksia en siedä edes varaventtiilliosoissa, joten sellaisen menee heti poistoon kun huomaan ne.
En oikein ymmärrä Kyllästyneen pointtia siinä, etteikö loukkaus poistu vaikka palstan ylläpitäjä tai moderaattori poistaa sen.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ke Helmi 10, 2010 11:03 pm

Admin kirjoitti:Kyllästynyt. Helun palstalle en tietenkään voi jaella mitään lupia, mutta kuten sanottu, minun palstallani saa riehua ja raivota, kunhan tekee sen varaventtiiliosiossa.
Henkilökohtaisia loukkauksia en siedä edes varaventtiilliosoissa, joten sellaisen menee heti poistoon kun huomaan ne.
En oikein ymmärrä Kyllästyneen pointtia siinä, etteikö loukkaus poistu vaikka palstan ylläpitäjä tai moderaattori poistaa sen.

SINULLA EI OLE OIKEUTTA JAKAA LUPAA SOLVAUKSIIN MILLÄÄN PALSTALLA!

EI SINULLA KONTU OLE MINKÄÄNLAISIA VALTUUKSIA ANTAA KENELLEKÄÄN LUPAA SOLVATA KETÄÄN - EI, VAIKKA SOLVAAMINEN TAPAHTUISI MISSÄ OSIOSSA TAHANSA!

LOUKKAUS, SOLVAUS TAI MUU RÄÄKKÄÄMINEN EI MITÄTÖIDY VIESTIN POISTAMISELLA VAAN AINOASTAAN (JOS SILLÄKÄÄN), ETTÄ SOLVAAJA/RÄÄKKÄÄJÄ KANTAA VASTUUN TEOISTAAN JA ESIMERKIKSI KÄRSII BANNINSA KÄYTÄNNÖSSÄ (ei pelkästään teoriassa)!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt To Helmi 11, 2010 12:17 am

Että jollain on otsaa:

aplai Helun palstalla:

" Ehdotus:
Trisse voisi palata palstalle krapulasta selviydyttyään ja osoitettuaan, että ymmärtää aiheuttamansa ongelmat, sai pitkän bannin ja nyt voi palata mikäli sitoutuuu siihen, ettei meno jatku samalla tavalla. Ja jatkossa hän tietää, että uusi "jäähy" (vaikka viikon banni) tulee, mikäi taas jossain impulsiivisuusraivossaan hölmöillä. Ts. ymmärtää itsekin hölmöilleensä, nyt saa bannin kärsittyään uuden mahdollisuuden. Eli pyrkii sopeutumaan yhteisöön...


Miksi ihmeessä Tristan pitäisi päästää bannista - eihän hän ole sitä edes noudattanut?
Miksi hänen harjoittamansa häiriköinti pitäisi palkita bannin lopettamisella?

"... Riitakumppanin kohdalla tilanne on edelleen aivan toinen; hän on ennallaan niin raivossan kuin pseudo-viattomuudessaan...
Kerropa minulle mitä muka olen tehnyt väärin?
ET PYSTY - koska en ole tehnyt mitään asiatonta.
"Pseudoviattomuudesta" sinulla on antaa omakohtaista näyttöä.
Totta helvetissä olen raivoissani lukiessani tuollaista paskaa jota sinä aplai tuossakin kirjoitat!

"... Hänen päästämistään tulisi harkita siinä vaiheessa kun hän kykenee lupautumaan jankutusterrorinsa lopettamisesta...
Mistä ihmeen terrorista höpiset?
Minä lopetan kirjoittamisen Tristanin (ja muiden) harjoittamasta nettikiusaamisesta, solvaamisesta, rääkkäämisestä ja häiriköinnistä heti kun Tristan ottaa ja kantaa vastuun siitä mitä hän on (mm.) minulle tehnyt.
Tuo tarkoittaa myös sitä, että Tristan kärsii kaikki ne (aivan liian harvat) bannit jotka hänelle on asetettu.

" ... Näinä "kokeilupäivinä" pitäisi aina olla päämodet paikalla arvioimassa sitä onko henkilöllä mitään yritystä sopeutua yhteisöön vai lähteekö taas vain samoilla fraaseilla heti alkuunsa.

Mistähän saataisiin moderaattori joka arvioisi sinun harjoittamaasi nettikiusaamista - ja bannaisi sinut? Sillä bannin sinä aplai olet noilla kymmenillä perusteettomia syytöksiä ja halventavia väitteitä sisältävillä viesteilläsi olet vähintäänkin ansainnut.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris To Helmi 11, 2010 4:10 pm

Vänky-Iines, mitä sinä täällä yksinäsi murjotat? Tule muiden joukkoon ilahduttamaan meitä humanismillasi ja itseironisella huumorintajullasi!

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Raatelulammas To Helmi 11, 2010 7:29 pm

Semmoistakin olen tässä joutessani miettinyt, että voiko jokin olio, jonka kanssa on tehnyt pillerikauppoja, olla niin hyvää ryyppyseuraa, että sen saattaa asettaa arvojärjestyksessä omien lastensa toisen vanhemman edelle. No, kaikkea sitä maailmaan mahtuu. Smile

Raatelulammas

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris To Helmi 11, 2010 7:34 pm

Maailmaan mahtuu isiä, eksiä, serkkuja, lapsia, ystäviä eikä ne toivon mukaan ole kukaan toiselta pois.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kelju Pe Helmi 12, 2010 9:17 am

Tris kirjoitti:Vänky-Iines, mitä sinä täällä yksinäsi murjotat? Tule muiden joukkoon ilahduttamaan meitä humanismillasi ja itseironisella huumorintajullasi!

Taisi Tisultakin jäädä lyhyeksi vierailu muiden joukossa rähinöimässä. Nyt on kaikki pantu bänniin örvellyksesi takia.
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Admin Pe Helmi 12, 2010 12:13 pm

Mitä hittoa helun palstalle oikein on tapahtunut?
Puolet foorumista on suljettu. pale

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Pe Helmi 12, 2010 12:15 pm

Kelju kirjoitti:
Tris kirjoitti:Vänky-Iines, mitä sinä täällä yksinäsi murjotat? Tule muiden joukkoon ilahduttamaan meitä humanismillasi ja itseironisella huumorintajullasi!

Taisi Tisultakin jäädä lyhyeksi vierailu muiden joukossa rähinöimässä. Nyt on kaikki pantu bänniin örvellyksesi takia.

Eikä ole vaan siksi että mode pääsi vihdoin palstan ääreen!

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Biancaliina Pe Helmi 12, 2010 12:39 pm

Admin kirjoitti:Mitä hittoa helun palstalle oikein on tapahtunut?
Puolet foorumista on suljettu. pale

Siellähän se lukee helun itsensä kertomana, mitä "tapahtunut"; säännöt/ilmoitukset-osiossa.
Biancaliina
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 05.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Biancaliina Pe Helmi 12, 2010 12:44 pm

"...noi bannit..."; siis yhden henkilön bannit vai kaikkien, muuttuivat ikuisiksi...
Biancaliina
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 05.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kelju Pe Helmi 12, 2010 12:58 pm

Biancaliina kirjoitti:"...noi bannit..."; siis yhden henkilön bannit vai kaikkien, muuttuivat ikuisiksi...

Tissi nyt ainakin.
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Raatelulammas Pe Helmi 12, 2010 1:02 pm

Elikäs tällaista se Helu siellä imoitteleepi:



" Trissestä! Lähetetty: 12.02.2010 08:19


Ylläpitäjä

Liittynyt: 17.09.2009 07:44
Viestit: 1489 Koska tää nyt on ollut täällä tapetilla julkisestikkin.

Siinä vaiheessa kun levittää valheellista tietoa musta ja mun lähiesistä voi odottaa etten ole mitenkäänpäin anteeksi antavainen.

NYT noi bannit muuttu ikuisiksi! Turha toivoa poistoa! "



Ihan ymmärrettävä ja viisas päätös! flower

Raatelulammas

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Helu itse kirjoittaa:

Viesti  Kyllästynyt La Helmi 13, 2010 11:03 am

Helu omalla palstallaan:

Noni avasin loputkin alueet!

Päiväkirjaosio oli tarkoituskin avata mahdollisimman nopeaan, joten olikin eka osio jonka tarkistin. Mä en voi painottaa tarpeeksi et tiedän miten tärkeä tuo osio on monelle ja miten MINÄ en tule kadottamaan sitä. Jos se katoaa syy on täysin musta riippumaton :sydän

Mutta jotain..

"A) painostus ei toimi! Eli turha laittaa noita vetoomuksia "lopeta bannit". En tee sitä ennenkuin valvonta on tarpeeksi hyvää PISTE! JA viime viikko osoitti ettei YKSI valvoja yleisellä riitä mihinkään.

B) Helmis on tehnyt kyllä hyvää moderointi työtä, sen mitä jaksoi! Eri tavalla ja tyylillä kuin minä mut niin pitääkin! KENELLÄKÄÄN modella ei ole oikeutta vielä päättää varoituksista tai banneista, ne on mun takana. Noihin vaaditaan ylläpitäjän oikeudet ja niitä en ole jaellut!

C) Mihin se RAKENTAVA kritiikki unohtu? Jankutus "moderointi on pepusta" ON kiellettyä. Toi ei johda yhtään mihinkään, kuhan nyt provosoi riitaa. Ei kerro mulle tai kyseiselle modelle yhtään mitään, jos jompaa kumpaa sattuis ees kiinnostamaan Rolling Eyes
"

A) Määrä ei korvaa laatua.

B) Ylläpitäjälle olisi syytä olla varamies jolla on oikeus sekä bannata että lopettaa bannit.

C) "RAKENTAVA KRITIIKKI" ylläpitäjällle JOKA EI EDES ITSE NOUDATA PALSTALLE ASETTAMIAAN SÄÄNTÖJÄ on täysin turhaa ja tyhjänpäiväistä.

SINÄ HELU et antanut kaverillesi Tristanille edes varoitusta ja tuo sinun päätöksesi perustui vain ja ainoastaan siihen, että Tristan on (oli?) kaverisi - ja minä en.
Niin kauan kuin ylläpitäjä tekee tuollaista, on hänen aivan turha vaatia muita noudattamaan sääntöjä.
Eihän säännöissä puhuta mitään ikibanneistakaan, mutta kuitenkin sinä olet ilmoittanut bannanneesi minut pysyvästi - etkä ole edes kyennyt mitään syytä tuollaiseen ilmoittamaan.

Sinun moderointisi Helu ei siis perustu sääntöihin vaan pelkkään mielivaltaan ja suosikkijärjestelmään.
Miten ylipäätään voi kuvitellakaan saavasi aikaan jotakin toimivaa ja/tai kestävää tuollaisella toiminnalla?
Sinun Helu on aivan turha itkeä "rakentavan kritiikin" perään - koska et edes itse noudata sääntöjä!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Pertti Luukkonen La Helmi 13, 2010 12:46 pm

Ali-ylläpitäjän kohdassa C) kuvitteellisesti esittämä on ei-rakentavaa kritiikkiä, jota hänen mielestään ilmeisesti on myös asiaan keskittyvä tuima kritiikki.

Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 05.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 4 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa